Örebro - jag tror jag är kär!

Längesedan det publicerades något här nu. Men detta ska inte få er kära läsare att tro att vi ligger på latsidan vi i kampanjteamen! Tystnaden här beror på att alla team har haft så oerhört mycket att göra att vi helt enkelt inte hunnit publicera blogginlägg!

Vi från team Mälardalen anlände på torsdagens eftermiddag till den lilla staden Örebro. Inte anade vi då vad vi hade att vänta oss! Torsdagen spenderades med affischering (på lagliga platser självklart) till sena natten och fredagen spenderades på skolor och med flygbladsutdelning. Allt inför den manifestation vi sedan genomförde på stortorget under lördagen (Var är jobben Reinfeldt? Ser du jobben Reinfeldt? Jalla-Jalla, jobb åt alla!).

Jag kan med säkerhet säga att det inte var någon som befann sig i Örebro idag som missade att SSU var där. Definitivt så var det inga av de moderater som befann sig i Örebro som missade oss. Vi var överallt och vi hördes! Fötterna och halsen har tagit stryk under de här dagarna men (pardon my french) fan va roligt vi har haft! För att understryka detta kommer självklart några bilder från de strålande Örebrodagarna! Och ledsen Stockholm, men mitt hjärta går till Örebro. Sol, sossar och spontana demo-tåg! Vilken go stad alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0