Fantastiska Fyran i Skåne

Vi började i måndags och efter att vi träffat Distriktet så delade vårt lag upp oss i två, Calle och Fredrik åkte med Frida till Rosengård.
En väldigt fin pin som sitter på Distriktets dator:)
Snygg pin som sitter på Distriktets dator:)

vi var med när det målades banderoll
Vi var med när det målades banderoll på Expen


Jag, Fredrik och Frida var och träffade dom sköna ssuarna i Rosengård...

Det var mycket aktivitet i Rosengård, klubben startade upp ett projekt med namninsamling i Rosengård för att Regeringen ska satsa på området och alla var väldigt peppade!

På tisdagen så åkte Fyran till Helsingborg

På tisdagen och onsdagen var vi på skolbesök i Helsingborg

Helsingborgs lokal

Emma som hängde med på skolbesök och hjälpte till!


Slutligen vill jag tacka för min tid i kampanjen (detta blir tyvärr min sista vecka pga av mitt ordinarie jobb). Jag har jaft det jättekul och jag vill tacka alla härliga människor som jag jobbat och träffat, lycka till allihopa (speciellt mitt gamla team),

kram Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0