Fantastic 4

Hej och hallå på er där ute!

Just nu befinner vi oss i underbara Helsingborg och pratar om både palestinakonflikten och arbeslösheten. Vi värvar på och har jätteroligt på vägen.
Som ni märker så har vi även ett grymt namn till oss.
Eftersom jag (Sanja) är den ända kvinnan är jag Jessica Alba i Fantastic 4.
Vem som är The Thing vet jag faktiskt inte. Daniel kanske?

Bilder med mera kommer senare förhoppningsvis.
Här ska minsann värvas!

- Fantastic 4 (Sanja, Daniel,Calle och Fredrik)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker synd om dig Sanja för att du ska behöva dras med fredrik och kalle, speciellt kalle! ;)

2009-04-28 @ 12:20:26
Postat av: Victor

Jag efterfrågar en presentation av varje superhero. men en poserandebild och kort press.



Jag skickar med en låt som jag tycker är pepp. oavsett vem man sen kryssar så är det här vad vi behöver mer av.



kör hårt

2009-04-28 @ 13:54:12
URL: http://www.youtube.com/watch?v=SpYjKxGJHto
Postat av: Daniel

Nu får du förklara Sanja, vi hade kommit överens om att jag inte skall vara The Thing.

Trodde jag var gummi mannen i den där serien, oj host.

Verkligheten.

:-D

2009-04-28 @ 18:24:30
Postat av: Martin Tunström (s)

Roligt att ni kampanjade idag i Helsingborg. Synd dock att ni inte var tidigare ute så hade jag kunnat komma. Kommer dock imorgon. Tar med mig systemkameran och Roll-upen. :-)

2009-04-28 @ 20:53:55
URL: http://www.helsingborg.ssu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0